Massive Telecom - Resurse umane
Get Adobe Flash player

qiwilogo

resurse umaneConsideri  ca experienta si profesionalismul tau ar excela alaturi de noi? Excelent! Vino sa te alaturi echipei Massive Telecom!

Massive Telecom se afla intr-o permanenta extindere, fapt ce face ca permanent sa ne dorim noi colegi in echipa.

Tot ce ai de facut este sa ne trimiti un CV pe email la office{a}massivetelecom.ro si te vom contacta de indata ce vom avea un loc disponibil pentru tine. Pune-ti in CV cat mai multe lucruri despre tine pentru ca vrem sa te cunoastem inainte de prima noastra conversatie.

  

Posturi disponibile:

1. Casier (part time si full time)

Fișa de post sintetică:

  • Păstrarea legăturii cu diversi furnizori și instituții din portofoliul firmei.
  • Contactarea telefonică a clientilor ocazionată de diverse evenimente, întârziere plată, sondaje, etc.
  • Prezentarea ofertei și semnarea de contracte.
  • Operarea cu programele de sondare, evidență și administrare a clientilor și monitorizare ale firmei.
  • Scanarea și arhivarea de documente, contracte, facturi, chitanţe.
  • Prelurări de sesizări și deranjamente.
  • Încasarea abonamentelor la sediul firmei.
  • Organizarea dosarelor și inventarierea documentelor pentru contabilitate.
  • Tipărirea de jurnale și rapoarte zilnice și lunare.

Program:

  • full time (9:00 - 17:00)
  • part time (17:00 - 22:00)
  • programul include lunar 2 zile de sâmbătă, prin rotaţie, cu program 9:00 - 16:00.

2. Agenţi de vânzări door-to-door 

Descrierea postului:

  • prezentarea şi promovarea pachetelor de servicii, clientilor
  • administrează, intreţine şi dezvoltă o relaţie cât mai bună cu clienţii
  • realizează planul de vânzări pentru zona alocată
  • oferă asistenţă şi asigură consultanţa clienţilor, atât înainte cât şi după vânzare
  • prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru cresterea cotei de piaţa a serviciilor şi produselor companiei
  • preponderent munca de teren


Cerinte:

  • prezenţă agreabila
  • proactivitate, bune abilităţi de negociere şi relaţionare, putere de convingere
  • iniţiativă, capacitate de rezolvare a problemelor
  • atitudine deschisă, optimism, orientare spre client
  • abilităţi excelente de comunicare
  • focus pe soluţii şi rezultate
  • ascultare activă
  • bun negociator
  • orientare către client
  • cunoştinţe generale despre piaţa de telecomunicaţiilor
  • experienta în vânzări constituie un avantaj

 Responsabilităţi:

  • promovează serviciile companiei către potenţialii clienţi
  • promovează imaginea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia
  • îşi desfăşoara activitatea zilnică în conformitate cu ruta alocată
  • îşi îndeplineşte targetul lunar de vânzare
  • urmăreşte întregul procesul de vânzare şi implementare a serviciilor oferite
  • continuă relaţia cu clienţii şi în etapa de post vânzare
  • raportează zilnic rezultatele obţinute
 Beneficii:
  • telefon de serviciu
  • comision foarte atractiv din vânzări
  • cursuri de specialitate
  • program foarte flexibil

 Constituie un avantaj experienţa anterioară în domeniul telecomunicaţiilor, comunicării cu clienții, vânzărilor și callcenter.

3. Tehnician telecomunicații

Descrierea postului:

  • administrarea și dezvoltarea rețelei de acces internet și televiziune
  • efectuarea de lucrări de instalare, modificare, depanare și extindere la infrastructură electrică și de fibră optică
  • intervenții în vederea remedierii problemelor clienților
  • instalări de clienți noi și deconectări
  • cablări structurate
  • alte activități conexe

Responsabilităţi:

  • promovează imaginea și serviciile companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia
  • urmăreşte proactiv procesele tehnice
  • monitorizarea rețelei de distribuție
  • raportează zilnic activitățiile prestate

Cerințe:

  • atitudine proactivă față de firma și calmă față de beneficiari
  • disponibilitate pentru a lucra într-un departament tehnic
  • cunostințe minime de rețelistică
  • capabil de a lucra la înalțime
  • permis auto
  • posibiltatea de a lucra ocazional peste program

Beneficii:

  • salariu fix
  • bonusuri cumulative în functie de activitații lunare desfăsurate
  • calificare în domeniu
  • telefon de serviciu

Program:

  • full time 5 zile/săptămână, luni-vineri 4 zile în 2 ture (9:00-16:00/17:00-22:00) și o zi în weekend (9:00-16:00)
  • part time (3 zile/saptămînă) (9:00 - 16:00)